Hej! tänker börja blogga igen XD

Hej!

Ja jag vet att jag inte har bloggat nu i ung. tre/fyra månader. Anledningen till att jag inte har bloggat så länge beror på att jag inte har varit inne i internet så ofta.  Jag har haft annat att göra. Det finns inte så mycket att göra i internet längre.  Visst att blogga är ju självklart kul. Men efter att ha kämpat i skolan för att få bra betyg, haft ett praktik jobb sedan sommar jobb, glömmer man bort allt bloggande. Och nu när det är sommarlov vill man njuta av sommaren.
Men nu har jag börjat blogga igen :D



Kommentarer
Postat av: ireen

sv: tack äntligen har du börjat igen ;)

2009-08-23 @ 10:45:18
URL: http://sunshinegirlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0