:)

hej! Jag är rätt ny på detta. Min stora syrra har en blogg så jag tänkt " varför inte".   Så nu har jag bildat en blogg.
Hoppas ni gillar den  :)

ja  vad ska jag säga om mig själv, jag är en fjortonåring tjej som bor i Malmö. Jag gillar att fotografera saker och ting, inte ofta människor mest saker och platser. Jag gillar att lyssna på musik ,jag lyssnar mest på allt (alternativt/indie).
och jag älskar filmer. Mitt mål i livet är att bli en assgrym regissör.
ja, nu har ni fått vete det flesta om mig om ni vill veta ännu mer så följ min blogg :P



Det här är den enda bilden av mig. som sagt jag brukar inte ta så mycket bilder av människor. eheh jag ser ut som om jag kommer från nån film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0