Snö i malmö :D

Hej.
Idag så började det snöa i malmö. I malmö brukar det inte snöa så värst mycket. Det brukar inte alls snöa vid börja av september. Så jag blv förvånad under matte lektionen när jag kollade ut genom fönstret och märkte att det snöade. Det snöade inte så värst mycket. Men det var ialla fall mysigt.
Ja idag så läste jag matte A i sankt Petri skolan. De erbjuder nionde klassare att läsa matte A så när de börjar gymnasiet kan de direkt börja med matte B. Jag tog erbjudande, nästa vecka ska vi ha prov. Det dåliga är att jag har varit där bara tre gånger, så jag har inte varit med i genomgångarna. Men ska i alla fall göra mitt bästa.



här är en gammal bild jag tog för ung. ett år när det snöade i malmö. Längtar tills malmö ser så här igen :)


Kommentarer
Postat av: Bettan

okej, men jag har inte sett någon film men jag vill och vet att twilight the nwe moon kommer snart på bio eller så går den redan på bio:P

2009-11-05 @ 15:58:40
URL: http://busbettan.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Vad avundsjuk jag blir! Jag älskar snö men här är det bara regn.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig söndag.

2009-11-08 @ 16:23:24
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Postat av: HENRIETTA - foto och illustration

Snygg bild!

2010-02-18 @ 15:01:06
URL: http://musicophoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0